Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

شمارش کالری در غذای گربه و سگ

 


بسیاری از مصرف کنندگان به طور منظم مصرف کالری خود را نظارت می کنند و کالری را در مواد غذایی حیوانات خانگی که برای دوستان خزدارشان خریداری می کنند، شمارش می کنند. اما چه مقدار طبیعی کالری در غذای حیوانات خانگی است؟ و آیا کنترل وزن در نام محصول به طور خودکار به این معنی است که یک کالری کم کالری است؟

ما از پایگاه داده مواد تشکیل دهنده مواد تشکیل دهنده سگ و گربه استفاده کردیم تا بخش وسیعی از دستور العمل های موجود در غذاهای سگ و گربه خشک را جستجو کنیم. سپس تعداد کالری در هر 8 اونس که در تجزیه و تحلیل تضمین شده بیان شده است، تجزیه و تحلیل کردیم. ما همچنین نگاه کردیم که چگونه دستور العمل های مختلف برچسب گذاری شده اند.

در غذای سگ خشک، 56 درصد از دستورالعملهای مورد بررسی در محدوده 300 تا 400 کالری بود. 38 درصد بیشتر از 400 کالری در هر اونس 8 بود. 7 درصد دستورات کمتر از 300 کالری بود.

کالری در غذای سگ خشک
از مقطع غذای خشک سگ مورد تجزیه و تحلیل، اکثر مواد غذایی سگ در 300-400 کالری در هر 8 اونس بود. دامنه. در غذای گربه اکثر دستورالعمل ها بیش از 400 کالری در هر 8 اونس دارند.

در گروه کم کالری دستورالعمل، 33 دستور العمل - یا 26 درصد از آن گروه - وزن نام محصول داشتند. در 300 تا 350 کالری کالری 42 دستورالعمل - 13 درصد - در نام محصول وزن داشتند. 22 دستورالعمل یا 3.5 درصد در 350 تا 400 کالری بود که وزنشان در نام محصولشان بود.

در حالی که درصد قابل توجهی از دستور العمل های کم کالری برای کنترل وزن برچسب گذاری شده اند، در رژیم غذایی با میزان کالری بالاتر حاوی کنترل وزن، دستورالعمل های بسیاری یا بیشتر وجود دارد.