Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

مارک های غذای حیوان خانگی که توسط FDA در هشدار DCM نامیده می شود ، ضرر فروش را می بینند

 



بر اساس داده های ارائه شده توسط ناتاشا دیویس ، شریک مشتری استراتژیک با ، در حال حاضر 16 مارک مواد غذایی حیوان خانگی که در ژوئن سال 2019 توسط سازمان غذا و داروی (FDA) مشخص شده است ، در تحقیقات خود درباره موارد کاردیومیوپاتی گشاد شده سگ (DCM) ، اکنون کاهش فروش را تجربه می کند. نیلسن

با نگاهی به فروش مواد غذایی سگ خشک بدون مارک مارک ها از اواسط ژوئیه 2019 تا هفته اول اکتبر ، درمجموع آنها حدود 10 کاهش یافته است. در همین زمان ، سایر فروش مواد غذایی سگ خشک نیز در حال افزایش بودند که از دوره نزولی در حال افزایش است. دیویس گفت اواسط سال 2018 تا اوایل اکتبر 2019 رشد اندکی مثبت داشته است. وی داده ها را به عنوان سخنران اصلی در نمایشگاه R&D نمایشگاه Petfood 2019 در دانشگاه ایالتی کانزاس در منهتن ، کانزاس ، در تاریخ 16 اکتبر ارائه داد.

فروش مواد غذایی حیوان خانگی بدون دانه در حال کاهش است

این نه تنها پس از اعلام هشدار FDA در ژوئن ، مارک ها را رقم زد ، بلکه داده ها همچنین نشان داد که فروش مواد غذایی سگ بدون دانه آنها در سال 2018 و در تمام قسمت اول سال 2019 ، به دنبال جدول زمانی هشدارهای تحقیق قبلی DCM در FDA آغاز شد. ژوئیه 2018 و فوریه 2019. این احتمالاً به این دلیل است که به طور کلی فروش مواد غذایی حیوانات اهلی بدون غلات در اواخر سال 2018 ، پس از اخطار اولیه FDA در DCM ، کند شد.

از طریق 22 سپتامبر 2018 ، داده های نیلسن فروش مواد غذایی بدون حیوان خانگی غلات را در ایالات متحده با 2.9 میلیارد دلار آمریکا نشان داد که نشان دهنده 9.6٪ رشد نسبت به سال گذشته است. دیویس گفت ، از تاریخ 21 سپتامبر 2019 ، فروش مواد غذایی بدون حیوانات دانه ای مسطح بوده یا اندک کاهش -0.3٪ را تجربه کرده است.

در مقابل ، غذاهای حیوانات اهلی حاوی دانه (آنچه که دیویس آن را "غلات" نامید) نسبت به سال گذشته -6.9٪ نسبت به ماه سپتامبر سال 2018 کاهش نشان داد. در حالی که این فروش ها هنوز یک سال بعد رو به کاهش بود ، در سپتامبر 2019 ، این کاهش کوچکتر بود. ، در -2.7

بر خطوط غذای حیوانات اهلی دیگر تأثیر می گذارد

علاوه بر این ، داده های نیلسن نشان می دهد که برای 16 مارک مشهور FDA ، از کلی فروش مواد غذایی حیوانات خانگی آنها متاثر شده است: قبل از هشدار اولیه FDA DCM و حتی در نیمه اول سال 2019 ، بعد از هشدار دوم ، کلی غذای حیوانات اهلی مارک ها. فروش بیش از 5 درصد رشد در کل را تجربه کرد. پس از هشدار سوم ، رشد فروش آنها به 1.2٪ کاهش یافت.

این تفاوت حتی در کانال تخصصی حیوانات اهلی ، جایی که تمایل به فروش عمده این مارک ها وجود دارد ، حتی بیشتر قابل توجه است. پس از سومین هشدار FDA ، فروش مواد غذایی سگ بدون دانه مارک ها در کانال تخصصی حیوانات خانگی 11٪ کاهش یافت ، در حالی که کل فروش مواد غذایی حیوان خانگی آنها (تمام خطوط آنها) در تخصص حیوان خانگی 9.7٪ کاهش یافت.

دیویس گفت وی و تیمش داده های فروش سایر مارک های ذکر شده در هشدار سوم FDA را تجزیه و تحلیل نکرده اند ، اما وی اظهار داشت که به زودی این کار را خواهد کرد.