Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

فیلم کارگردان ساندویچی سگ نجات نور روز کار می کند

 



قهرمانانه در خانواده برای کار سگ ریف، آموزش نجات آب نیوفاندلند که در دریای مدیترانه در اطراف میلان ایتالیا کار می کند، اجرا می شود. پدربزرگش از دختر غربت Ferruccio Pilenga را غرق کرد. Pilenga از Scuola Italiana di Cani Salvataggio (مدرسه ایتالیایی سگ های نجات آب) تاسیس شده است. ریف در فیلم IMAX "سگهای Superpower" بازی کرد.

در حال حاضر، Reef به آموزش سگ های دیگر کمک می کند تا مردم را از غرق شدن در امتداد سواحل و یا پس از قایقرانی حادثه، حتی در آبهای خطرناک و چالش انگیز دور از ساحل، نجات دهند. ریف می تواند از یک قایق یا هلیکوپتر استفاده کند، بدون نیاز به کشیدن و کشیدن وزن 40 مایل وزن خود را در آب بگذارد.

او به Petfood Industry گفت که برای حفظ قدرت خود، Pilenga خوراک او سه بار در روز است. با این حال، اندازه وعده غذایی او بستگی به کار او دارد. هنگامی که او در حال گذراندن صرفه جویی در زندگی است، او کمتر از او تغذیه می کند، زیرا یک جوش کامل و پریدن به دریاهای آشوب از یک هلیکوپتر با یکدیگر همخوانی ندارد.

Pilenga تغذیه سیب خشک سیب را با کمی آب، نه تنها به اندازه کافی آن را تحمل می کند.

رژیم غذایی سگ از ستاره های سگ های Superpower

ستاره های فیلم IMAX "Superpower Dogs" فرش قرمز را در نمایشگاه فیلم سهبعدی در لس آنجلس در تاریخ 9 مارس به راه انداختند. از نجات دهنده آلپ، هنری Border Collie به روح درمانگر Ricochet Retriever طلایی، سگ ها زندگی قهرمانانه را تجربه کردند . این فیلم به داستان های آنها، در حالی که به دنبال آموزش یک هلندی شفرد، هاله، از زمان تولد تا صدور گواهینامه به عنوان یک سگ نجات سوانح.

با توجه به افرادی که آنها را برای اولین بار به همراه آوردند، برای تغذیه سبک زندگی فعال خود، سگها انواع مختلف رژیم غذایی را خوردند.

مریخ پتچر حمایت از فیلم IMAX، که با همکاری گروه های سگ های مختلف تولید شده است.