Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

شمارش کالری غذای حیوان خانگی در مقایسه با ادعاهای کنترل وزن

 



کالری های موجود در هزاران برچسب غذایی حیوانات خانگی به وسیله تجزیه و تحلیل اخیر پایگاه داده مرکز مواد غذایی سگ و گربه Petfood Industry به محدوده های کم، متوسط ​​و کالری بالا تقسیم شدند. ادعاهای بازاریابی مرتبط با وزن بدن اغلب بر روی محصولاتی که کمتر از 300 کالری در هر هشت اونس خدمت می کنند، بیشتر شد. با این حال، مارک کنترل وزن نیز بر روی غذاهای حیوان خانگی دارای کالری بالایی ظاهر شد.

شصت درصد از فرمولاسیون غذای کم کالری و سگ برای کنترل وزن برچسب گذاری شده است، و آن را به بالاترین درصد از عیار می رساند. با این حال، به عنوان بسیاری از دستور العمل های بیشتر در محدوده های کالری بالاتر نیز برای کنترل وزن برچسب گذاری شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی برچسب زدن مواد غذایی سگ و گربه خام و مواد غذایی که مربوط به کالری آنها در خدمت است، به عنوان خوانده شده "شمارش کالری در غذای گربه و سگ" در مرکز مواد غذای سگ و گربه خوانده می شود. به تازگی بهبود یافته تابع جستجوی عناصر مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل استفاده از انواع مختلف سویا در غذاهای سگ و گربه مورد استفاده قرار گرفت.

مرکز مواد غذایی سگ و گربه صنایع Petfood متخصصان صنایع غذایی حیوانات خانگی را با پایگاه داده ای از اطلاعات تغذیه ای و لیست کامل مواد غذایی برای حیوانات خانگی که در بازار ایالات متحده در دسترس هستند، فراهم می کند. کاربران سگ و گربه مواد اولیه مواد غذایی می توانند یاد بگیرند که چه رقبا در صنعت مواد غذایی حیوانی در محصولات خود استفاده می کنند، همراه با نحوه بازاریابی این فرمولاسیون ها.

داده های منحصر به فرد در مرکز مواد اولیه سگ و گربه

مرکز مواد غذایی سگ و گربه شامل اطلاعات منحصر به فردی است که شرکت های مواد غذایی حیوانی از مواد غذایی مخصوص حیوان خانگی استفاده می کنند و اطلاعات مربوط به تغذیه در مورد این محصولات. علاوه بر این، پایگاه داده مرکز مواد غذایی سگ و گربه Petfood صنعت به کاربران اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل کنند که چگونه شرکت های مواد غذایی مواد غذایی به مواد تشکیل دهنده، به عنوان مثال محصولات مرغ در مقایسه با coproducts، همراه با ادعاهای بازاریابی به نام مواد غذایی حیوان خانگی مانند آلی و طبیعی .

سایر تجزیه و تحلیل داده های مرکز مواد اولیه سگ و گربه عبارتند از:

سویا غیر معمول در غذاهای سگ و گربه

مواد ارگانیک در 8.6 درصد مواد غذایی سگ خشک مشاهده شده است

برنج در تقریبا نیمی از غذاهای سگ و گربه خشک یافت می شود

سیب زمینی در بیش از 40 درصد غذاهای سگ مرطوب و خشک یافت می شود

کارامل باعث افزایش رنگ قهوه ای در غذای حیوان خانگی می شود

محصولات تخم مرغ توسط انواع مختلفی مورد استفاده در غذای حیوانات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است

هویج در تقریبا نیمی از غذاهای سگ کنسرو شده استفاده می شود

کدو تنبل در 20 درصد مواد غذایی سگ خشک یافت می شود

Infographic: حبوبات محبوب در غذاهای حیوان خانگی خشک و مرطوب

مرغ قاعده پروتئین غذای سگ و گربه را دارد

Cranberries، زغال اخته بالا مواد تشکیل دهنده مواد غذایی مواد غذایی حیوان خانگی

غذای ماهی قزل آلا تقریبا یک چهارم غذاهای سگ خشک است

گوشت بره در غذاهای سگ خشک باقی می ماند