5/5 - (5 امتیاز)

ساییدگی و پارگی طبیعی بر روی مفاصل روزانه رخ می دهد. غضروف استخوان و مفاصل سگ شما را از اصطکاک ناشی از حرکات روزمره محافظت می کند. گلوکزامین طبیعی – یک ساختمان ساختاری از بافت غضروف – می تواند به حفظ غضروف برای مفاصل و تحرک سالم کمک کند.
غضروف چیست؟

غضروف بافتی است که در انتهای استخوانها در نواحی مفصل یافت می شود که به عنوان کوسن عمل می کند. این ماده از سلولهایی مانند اسفنجی به همراه پروتئین ها ، مواد ویژه ای که آب را نگه می دارند و خود آب تشکیل شده است ، تشکیل شده است. گلوکوزامین به عنوان بلوک ساختمانی برای ایجاد این مواد مخصوص نگهدارنده آب عمل می کند.
چرا غضروف مهم است؟

غضروف سالم برای عملکرد مناسب مفصل و تحرک کلی کاملاً ضروری است. سگهای خوشحال ، سالم و فعال به غضروف سالم و رژیم غذایی نیاز دارند که از رفاه عمومی ، از جمله سلامت مشترک حمایت می کند.
گلوکزامین از کجا می آید؟

گلوکزامین به طور طبیعی در چندین ماده غذایی معمولی سگ رخ می دهد. پورینا از چندین منبع مرغ و گوشت استفاده می کند و سطح گلوکزامین را در چندین فرمول سگ بزرگسالی آنها تضمین می کند. گلوکوزامین در بدن نیز تولید می شود.
آیا گلوکزامین طبیعی فقط از سگهای مسن بهره مند می شود؟

خیر ، سایش و پارگی روی غضروف در طول زندگی اتفاق می افتد ، بنابراین گلوکزامین به حفظ مفاصل سالم در سگ شما در طول زندگی کمک می کند.
چگونه بدن غضروف سالم را حفظ می کند؟

خواندن این مطلب
استفراغ در سگ ها

سلولهای غضروفی سلولهایی هستند که در غضروف مفاصل وجود دارند. این سلول ها از گلوکوزامین و سایر ترکیبات تأمین شده توسط رژیم یا از بدن تولید می کنند تا پروتئین ها و مواد اتصال دهنده به آب در غضروف را بسازند و حفظ کنند. این اجازه می دهد تا غضروف به عنوان کمک فنر عمل کند.
گلوکزامین چه نقشی در سلامت مفصل دارد؟

به عنوان یک ساختمان غضروف ، گلوکزامین می تواند به حمایت از سلامت و تحرک مفصل کمک کند.
برای حفظ سلامت مفاصل سگ شما چه کاری می توانید انجام دهید؟

سه روش ساده برای کمک به حمایت از مفاصل سالم وجود دارد:

گلوکزامین

به سگ خود رژیم دهید که حاوی میزان تضمین شده گلوکزامین طبیعی ، یک ساختمان غضروف است.

مدیریت وزن

سگ خود را در یک وزن سالم نگه دارید. سگ های اضافه وزن می توانند مشکلات مفصلی ایجاد کنند و استخوان ها ، مفاصل ، عضلات و تاندون ها و رباط های مرتبط سگ همه با هم کار می کنند تا حرکت صاف و کارآمد خود را انجام دهند

حفظ وزن مناسب برای کمک به حفظ سلامتی مفصل بسیار مهم است

ورزش

ورزش مناسب برای حفظ انسداد عضلات و مفاصل بسیار مهم است

در مورد شرایط ورزشی سگ خود با دامپزشک خود مشورت کنید