Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

سگها گرانتر از منابع کربنی باستانی قدامی را ترجیح می دهند

 



جولیا گواززلی، دستیار تحقیقاتی در دانشگاه ایالتی کانزاس، در یک مطالعه در زمینه ی غذا خوردن غذاهای حیوانات خانگی، از دانه های باستانی غلیظ در یک مطالعه خوابیده استفاده می کند، اما این بدان معنا نیست که دانه های باستانی مانند سورگوم و ارزن در فرمولاسیون مواد غذایی حیوانات نقش نداشته باشند. ویدیو از انجمن Petfood 2018 (ویدیو را در زیر ببینید).

تفاوت های تمیزی بین غذاهای سگ دانه ای و غلات دانه

Guazzelli در تحقیق خود، ویژگی های پردازش و طعم و مزه دو غذای سگ را با محتوای یکسان کربوهیدرات، اما منابع مختلف کربوهیدرات را مطالعه کرد. محاکمه خوك زدن دو روز ادامه داشت و شامل 20 سگ بود.

برای 2015 انجمن حیوانات خانگی ثبت نام کنید

کبله دانه های باستانی شامل مواد تشکیل دهنده مانند سورگوم، ارزن و اسپند، در حالی که فرمول دانه بدون استفاده از اقلام از قبیل سیب زمینی، نخود فرنگی و نشاسته تاپیوکا.

Guazzelli گفت: "یک نتیجه بسیار جالب از مطالعه خواص، سگ ها واقعا رژیم های آزاد دانه را ترجیح داد، در مقایسه با دانه های باستانی. "دانه های باستانی دارای برخی از مزایای بهداشتی، مانند شاخص گلیسمی پایین است. بنابراین، آنها امیدوار هستند که در غذاهای حیوان خانگی استفاده شوند. گرچه مطالعه ما نشان داد که آنها بدون دانه بدون دانه هستند، اما به این معنا نیست که دانه های باستانی را دوست ندارند. ممکن است چیزی در رژیم غذایی آزاد وجود داشته باشد که بیشتر آنها را ترجیح می دهند. "

اکستروژن غلات سبوس دار در مقایسه با غلات سنتی

در پایان تولید، منابع کربن باستان باستان نیز در اکسترودرها متفاوت از فرمولاسیون غذای سگ بدون دانه رفتار می کردند.

Guazzelli گفت: "منابع مختلف کربوهیدرات در طول پردازش متفاوت رفتار می کنند." بنابراین هنگامی که شما فرموله می شوید، حتی اگر مقدار کربوهیدرات یکسان داشته باشید، اگر از بوته، غده یا غلات می آید، آنها رفتار متفاوت خواهند کرد. شما باید اپراتور را بشناسید، بنابراین می توانید ورودی ها را در حین پردازش تغییر دهید. "

درباره رویدادهای انجمن Petfood

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانه های باستانی، مواد تشکیل دهنده جدید و طعم و مزه مواد غذایی حیوانات خانگی، در انجمن حیوانات خانگی 2019 شرکت کنید. انجمن پتفوود رویداد نمایشگاه ناپدید شده برای متخصصان حیوانات خانگی از سراسر جهان به شبکه، مبادله ایده ها و انجام کسب و کار با یکدیگر و با تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد غذایی حیوان خانگی پیشرو در صنعت. انجمن حیوانات خانگی 2019 در روز 29 آوریل - 1 مه 2019 در کانزاس سیتی کانتیس کانزاس سیتی، میسوری، ایالات متحده آمریکا برگزار می شود. ثبت نام پرنده فوق العاده برای انجمن پتفود 2019 باز است.