Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

سحر و جادو، قهرمان، سگ فیلم سگ، به تدریج به کار خود ادامه می دهد

گرسنگی های گاه به گاه از غذای مغذی Henry Border Collie باعث سوختگی می شود، در حالیکه مردم نابود می شوند که در اثر وقوع بهمن چسبیده اند.

 

قهرمانان هنری در فیلم IMAX “Superpower Dogs” ظاهر شدند. Border Collie ممکن است هم کلاسی ستاره و کوه نجات حیوانات باشد، اما او در زیر چندین کرسی سینمای سینمای ترسناک قرار نگرفته است که در حال جستجو برای یک هسته پاپ کور است. 9 مارس برتر در لس آنجلس. یان بونبی، دستیار و مربی او، به زودی به عنوان هنری به نام “مرجانی کولی” را به زیر کرسیها کشاند.

 

یکی از دلایل پذیرش پذیری در رژیم غذایی هنری او بود که او را برای انجمن کانادایی نجات کانادا هدایت کرد. هنری، به عنوان یک مرز نابالغ و سازگار، هنری بر روی غذای متعادل و با کیفیت غذای سگ که اهدا شده است، رشد می کند، بونبی گفت: “زاری”.

 

او به Petfood Industry گفت: “آنها بسیار مراقبتی نیستند.” “گاز را در مخزن قرار دهید و دور بروید.”

 

روزانه به طور متوسط، هنری دو فنجان غذای سگ را به همراه کببل که به عنوان رفتار برای پاداش رفتار خوب استفاده می شود، می گیرد. در حالی که آنها در حال کار هستند، این غذاهای غذا به عنوان خوراکی تبدیل به منبع اصلی غذای هنری می شوند. در حالی که هنری کوه ها را می کشد، بونبیوری او را با جریان ثابت سوخت عرضه می کند، اما در موارد دیگر، ممکن است ترمزها را ببندد.

 

او گفت: “من او را به طور مرتب سریع می کنم.”

 

به عنوان مثال، هنری صبح روز نخست صبحانه صبحانه نداشت.

 

بونبی گفت: “من می دانستم که او در این محیط قرار دارد.” “بنابراین، من نمی خواهم او را با یک روده بزرگ پر از غذا نشسته باشم.”

 

Bunbury سه کوره مرزی در نجات لاوی آموزش داده است. در کنار رعایت رژیم غذایی، او معتقد است که غرایز قاعدگی نژاد، هوش و اخلاق کاری آنها را به عنوان یک نژاد ایده آل برای کمک به نجات افرادی که پس از بهمن به دام افتاده اند در برف و باقی مانده اند.

 

هنگامی که او ساندرا برنارد را براندی تایتینگ قرار ندهد تا بتواند اسکی بازان را در دامنه ها نجات دهد، هنری مهارت های تسلیحاتی خود را در زادگاه او ویستلر، سی. سی.، در حال انتقال کانادا ها و غواصان کانادا از درگیری با انسان ها می کند.

 

رژیم غذایی سگ از ستاره های سگ های Superpower

 

ستاره های فیلم IMAX “Superpower Dogs” فرش قرمز را در نمایشگاه فیلم سهبعدی در لس آنجلس در تاریخ 9 مارس به راه انداختند. از نجات دهنده آلپ، هنری Border Collie به روح درمانگر Ricochet Retriever طلایی، سگ ها زندگی قهرمانانه را تجربه کردند . این فیلم به داستان های آنها، در حالی که به دنبال آموزش یک هلندی شفرد، هاله، از زمان تولد تا صدور گواهینامه به عنوان یک سگ نجات سوانح.

 

با توجه به افرادی که آنها را برای اولین بار به همراه آوردند، برای تغذیه سبک زندگی فعال خود، سگها انواع مختلف رژیم غذایی را خوردند.