Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

خرده فروشان مواد غذایی حیوان خانگی در خط مقدم با ترس DCM مصرف کنندگان

 



از آنجا که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) اولین هشدار خود را در ژوئیه 2018 در مورد پیوند احتمالی غذای حیوانات اهلی بدون غلات با موارد اخیر قلبی گشاد شده سگ (DCM) منتشر کرد ، ما می دانیم که صاحبان سگهای نگران برای مشاوره به دامپزشکان خود مراجعه کرده اند و مشاوره و همچنین به شرکتهایی که در پشت غذاهایی هستند که از آنها تغذیه کرده اند ، از این اطمینان که رژیم غذایی سگهایشان ایمن است ، مضطرب هستند.

با این حال ، خرده فروشان مواد غذایی حیوان خانگی ، به ویژه فروشگاه های ویژه حیوانات اهلی ، "سوالات و نگرانی های زیادی را نیز دریافت کرده اند" ، ماریسا هافلین در مقاله ای در شماره ماه سپتامبر از اخبار محصولات حیوان خانگی نوشت. آلیسون رایتل ، مدیر سلامتی غذایی خرده فروشان محصولات سالم پیت در پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، به نقل از هافلین ، گفت: "مشتریان بسیار نگران این هستند که رژیم غذایی ارائه دهند که به حیوان خانگی آنها آسیب برساند." "آنها گزینه های فراگیر دانه را جستجو می کنند و در برخی موارد ، اخبار را به عنوان" فراخوان "عنوان می کنند."

سوء برداشت و سردرگمی صاحب حیوان خانگی

انتشار خبری ارجاع شده توسط رایتل آخرین به روزرسانی FDA در مورد تحقیقات خود درباره پرونده های DCM بود که در ماه ژوئیه سال 2019 منتشر شد و این امر باعث نگرانی های زیادی شد - البته به دلیل سردرگمی با توجه به سوء تصور اینکه این اطلاعیه باعث فراخوان شد ، نگرانی های زیادی ایجاد کرد. بخشی از صاحبان سگ. در مقاله قبلی ، هافلین گزارش داد كه پس از انتشار به روزرسانی و درج نام نامهای غذاهای سگ كه ظاهراً به این موارد DCM گره خورده اند ، صاحبان سگ شروع به اظهارنظر و ارسال سؤال در صفحات فیس بوك مارك ها كردند.

بسیاری از افراد صنعت ، اعم از شرکت های مواد غذایی و حیوانات خانگی ، معتقدند که اعلامیه های FDA در مورد تحقیق DCM ، عمدتاً برای ایجاد سردرگمی و ترس در بین صاحبان حیوانات خانگی ، احتمالاً غیر ضروری ، انجام شده است. به عنوان مثال ، باب گلدشتاین ، DVM ، دامپزشک و بنیانگذار Earth Animal - یک فروشگاه خرده‌فروشی و مارک غذای حیوانات اهلی - طبق گفته نورا کالی ، در نشریه سپتامبر پت بیزنس ، بیانیه FDA را "زودرس" خواند. به نقل از وی ، "من به عنوان یک دامپزشک با آنچه آنها می گویند موافق نیستم." من فکر نمی کنم که اعتبار آن وجود داشته باشد.

گلدشتاین ادامه داد: "فروشگاه شخصی ما با تماس هایی كه گفته می شود ، غرق شده است ، آیا باید از غذای بدون دانه به غذای بدون غلات جابجا شود." پاسخ او این بوده است که او فکر نمی کند اثبات وجود دارد که مواد غذایی بدون غلات یک مشکل است ، "اما اگر نگران هستید ، فقط تورین بخرید."

آیا مشاوره دامپزشکی کمک می کند؟

شاید به دلیل اینکه وی همچنین خرده فروش و تولید کننده غذای حیوانات اهلی است ، دیدگاه های گلدشتاین با بسیاری از دامپزشکان دیگر متفاوت است ، که به نظر می رسد در برخی موارد ترس صاحبان حیوانات خانگی را اضافه می کند. وی گفت: "هنوز اطلاعات غلط و سوء تفاهم زیادی وجود دارد. اکثر مشتریان به ما می گویند که چسبان خود را به آنها گفته اند که از خوردن مواد غذایی بدون غلات خودداری کنند. "کلودیا لوومیس ، معاون رئیس جمهور و مدیر مراقبت از مشتری Cherrybrook Premium Pet Supplies در نیوجرسی ، که به نقل از Heflin نیز گفته است.

دیوید لومیس ، تحلیلگر اصلی بازار حیوانات اهلی در مورد بسته های حقایق ، همچنین در شماره ماه سپتامبر از اخبار اخبار اخبار محصولات حیوان خانگی ، در مورد اینکه آیا تولید کنندگان مواد غذایی حیوان خانگی و موسسه حیوانات اهلی حیوان خانگی (PFI) باید صاحبان حیوانات اهلی را برای مشاوره با دامپزشکان خود توصیه کنند ، سوال کرد. "دامپزشکان اصلی به طور عمده طرفداران فرمولهای بدون دانه نیستند ، بلکه به جای آن به سمت راست و واقعی (بخوانید: مبتنی بر دانه) تکیه می کنند ، فرمول های دسته ای بزرگ که در تمام مراحل زندگی تحت تأیید آزمایشات تغذیه مورد تأیید AAFCO قرار دارند." او گفت. "با مشاوره FDA ، برخی از دامپزشکان موضع" ضد "قاطعانه اتخاذ کرده اند."

لومیس همچنین رسانه های اصلی را برای انتخاب گیلاس مجموعه های محدودی از داده های موجود در به روزرسانی های FDA و نزدیک شدن به مقالات در مورد آنها به روشی ساده ، سطح و حتی حسی فراخوانده است.

چگونه خرده فروشان و مارک های مواد غذایی حیوان خانگی واکنش نشان می دهند

با توجه به این سردرگمی سردرگمی ، نظرات و نظرات متضاد و اطلاعات کافی - از جمله خود FDA ، زیرا تحقیقات آن و سایرین هنوز در مراحل اولیه تلاش برای پرده برداری از یک مسئله بسیار پیچیده است - جای تعجبی ندارد که صاحبان سگ نگران این موضوع باشند. این ترس از عدم اطمینان یا ناشناخته بودن طبیعت انسان است و این تنها در صورتی پیچیده است که عدم اطمینان یک عضو خانواده محبوب مانند حیوان خانگی را درگیر کند.

خوشبختانه ، به نظر می رسد خرده فروشان و بسیاری از شرکت های این صنعت برای پاسخگویی به نگرانی ها آماده هستند. با وجود سوال Lummis ، صفحه پرسش و پاسخ در DCM ارسال شده توسط PFI اطلاعات جامعی و مفید (اگر هنوز با توجه به شرایط ناقص باشد) برای صاحبان حیوانات خانگی فراهم می کند. به گزارش هافلین ، مارک های غذای حیوانات اهلی که در به روز رسانی ژوئیه 2019 FDA معرفی شده اند ، سریعاً به سؤالات و نظرات در فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی پاسخ دادند.

علاوه بر این ، برخی از شرکت ها محصولات جدیدی را با استفاده از غلات جدید در SuperZoo راه اندازی کردند که شامل ادعاهایی مانند "بدون حبوبات" ، یا غذاها و برترین ها با یک تائورین اضافی است (که بعضی اوقات می تواند اما نه همیشه بلکه در DCM نقش ایفا می کند) ، در پاسخ به سگ نگرانی ها و درخواست های صاحبان. گرچه معدودی به همكارانم كه در این برنامه حضور داشتند گفتند كه آنها ترجیح می دهند منتظر نتیجه تحقیقات باشند كه در مورد دلایل واقعی است ، اما آنها مسئولیت پاسخگویی به خواسته های جایگزین های بدون دانه را احساس كردند.

شاید مهمتر از همه ، خرده فروشان مصاحبه شده با هافلین و حتی برخی از مشتریان آنها در برخورد با اوضاع DCM با طراوت سر و صدا داشته باشند. Raithel of Healthy Pet گفت: "هنگامی که ما بتوانیم مکالمه ای متفکرانه داشته باشیم ، یک پدر و مادر حیوان خانگی احساس اطمینان بیشتری در تصمیم گیری برای ادامه دادن یک غذای خاص ، تبدیل به یک غذای جدید یا ارائه انواع مختلفی از آنها می کند." محصولات

و از Loomis of Cherrybrook Premium Pet Supplies: "خوشبختانه ، مشتریان ما کاملاً دارای فکر و تغذیه هستند ، بنابراین با ورود به ذهن متبحر هستند و واقعاً به دنبال عقیده دوم هستند."

لینکدین

فیس بوک

ر

[email protected]