Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

تکنیک های مناسب برای پردازش مواد غذایی حیوان خانگی برای افزایش کیفیت

 


نکاتی برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن خطوط انتقال پنوماتیک

محتوای حمایت شده

اتصالات لبه

انتقال پنوماتیک نوعی مؤثر در حرکت مواد خشک در صنعت مواد غذایی حیوان خانگی و سایر بازارهای مواد غذایی است. با این حال ، طولانی بودن انتقال لوله با چالش روبرو می شود که می توان به نظافت و بهداشتی اشاره کرد. در حالی که طبیعت بسته سیستم های انتقال پنوماتیک از مواد در برابر آلودگی خارج مانند آوار ، حشرات و غیره محافظت می کند ، شناسایی و محافظت در برابر اشکال داخلی آلودگی دشوار است.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید

چگونگی روند پردازش مواد غذایی انسان به مواد غذایی حیوان خانگی

کنتور جریان جمعی

از آنجایی که حیوانات اهلی به اعضای خانواده واقعی تبدیل شده اند ، والدین خود به دنبال تغذیه آنها به طور مشابه با نحوه تغذیه خود هستند ، روند مواد غذایی انسان نقش مهمی در توسعه محصولات غذایی و استراتژی بازاریابی داشته است. به همین ترتیب ، نگرانی هایی که مصرف کنندگان در مورد غذای خود دارند نیز به رژیم های حیوانات خانگی خود منتقل می شوند.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید

فرآیند پوشش کف طعم دهنده حیوان خانگی

محتوای حمایت شده

فیدر وزنه برداری

قبل از پوشاندن فرآیند پوشش کف دست ، بهتر است بدانید که چرا برای غذای حیوان خانگی لازم است. از آنجا که رژیم غذایی طبیعی حیوان خانگی شامل پروتئین های گوشت است ، آنها غذای خود را ترجیح می دهند که عطر و طعم گوشت داشته باشد. طعم دهنده غذای حیوانات اهلی ، که بعضی اوقات به عنوان "هضم" خوانده می شود ، زیرا با پروتئین هایی ساخته می شوند که به صورت آنزیمی تجزیه می شوند ، باعث افزایش تقویت طعم می شوند تا بچه گربه ها را برای حیوانات خانگی جذاب تر کند ، بنابراین آنها به راحتی غذای حیوانات خانگی خشک را که به دقت برای تغذیه بهینه تهیه شده است ، مصرف می کنند.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید

2 تکنیک علمی برای آزمایشکنندگان خوشخواب غذای سگ

کنتور جریان جمعی

صنعت غذای حیوانات خانگی ممکن است از درک روزافزون دانشمندان در مورد چگونگی عملکرد ذهن سگها بهره مند شود. به عنوان مثال ، برایان هار ، دکترا ، دانشیار انسان شناسی تکاملی در دانشگاه دوک و دانشگاه موسس Dognition ، معتقد است که روشهای آزمایشی که او و سایر دانشمندان در تحقیقات خود در مورد شناخت سگها می توانند با تست خوشخوشی غذای سگ ها سازگار شوند.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید

کنتورهای جرمی میزان جریان را به روش گرانشی اندازه گیری می کنند

محتوای حمایت شده

کنتور جریان جمعی

چه چیزی باعث ایجاد یک جریان خوب می شود؟ دقت و قابلیت اطمینان ، البته. با این وجود ، بسته به درخواست شما ، عوامل دیگری نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرند. اینها شامل توانایی سنجشگر برای رسیدگی به انواع مواد و شرایط جریان و همچنین سادگی مکانیکی آن ، نیاز به فضای و هزینه های اسیر و عملیاتی می باشد.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید